יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

אידה מריה

כבר הרבה זמן אני מדברת עם חברים על לפתוח בלוג, כבר הרבה זמן אני מרגישה צורך לכתוב ולהשתתף שוב בעולם הבלוגים האינטרנטי. בעבר כשהאינטרנט היה חדש ואלמוני (או כך חשבנו) בלוגים תפקדו בעיקר על תקן יומן אישי. היום האנונימיות כבר לא ממש קיימת, אך התכנים למרות זאת יותר גדולים יותר מגוונים ויותר איכותיים.
החלטתי לפתוח בלוג על מוסיקה. לא כי אני יוצרת מוסיקה- אני לא. אני גם לא רואה את עצמי כמבקרת מוסיקה.. אבל מוסיקה מבטאת אותי, לפעמים יותר ממילים. 
בבלוג הזה אשתדל לא לבקר אמנים אלא יותר להמליץ..
ההמלצה הראשונה שלי היא 'אידה מריה'. זמרת מעולה מנורווגיה, שהמוסיקה שלה נעה בין מוסיקה אינדית לפאנק ישן.




השיר הזה לקוח מהאלבום Fortress Round My Heart  שיצא ב 2008.
 ביוני האחרון היא הוציאה אלבום נוסף הנקרא Katla. אידה התפרסמה תחילה בנורווגיה לאחר שזכתה במספר תחרויות מוסיקה פופולריות אבל לאחרונה גם החלה להתפרסם באנגליה ובאזורים אחרים באירופה. חלקנו אולי שמענו שיר אחר שלה  Keep me Warm  בפרק האחרון בעונה הרביעית של האנטומיה של גריי. 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה